Navigation Bar

Thursday, July 16, 2015

TAHUN BERTEMU TAHUN

Assalamualaikum semua.

Wah, sedar tidak sedar hampir setahun (mengikut tahun hijrah) saya tidak mengemaskini sebarang entri baru. Bukannya tiada entri yang ditaip, namun kesemuanya hanya setakat draf sahaja. Ternyata saya kini terlalu banyak komitmen yang perlu diutamakan.

Entri terakhir saya adalah pada tahun lepas iaitu entri bertajuk Salam Aidilfitri. Pada hari ini sekali lagi entri berkisarkan Aidilfitri dipaparkan menandakan tahun 1435 dan 1436 Hijrah telah bertemu. Namun, saya mengambil kesempatan untuk mengucapkan terima kasih kepada semua pembaca blog yang sudi singgah ke blog ini walaupun sudah lama saya tidak mengemaskini sebarang entri. Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf zahir dan batin.

No comments:

Related Posts with Thumbnails